0
סל קניות (0 פריטים)
אולטרה V5 דייסון
+ -
סה"כ לתשלום
מעבר לקופה

פברואר 2025

חנות ההטבות- תקנון תנאי שימוש

 

חברת היי ביז בע"מ (להלן: "הייטקזון"), הינה בעלת הזכויות ומפעילת חנות ההטבות המופעלת עבור חברת תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ (להלן: "תדיראן") במסגרת "תוכנית ההטבות- תדיראן Extra", המצויה באפליקציית Tadiran Force (להלן: "התוכנית" ו/או "האפליקציה", לפי העניין).

במסגרת פעילותה זו, הייטקזון מפעילה ומנהלת חנות הטבות ייעודית המיועדת למשתתפי התוכנית בלבד (כהגדרתם בתקנון התוכנית ו/או במסמך התנאים האחרים כהגדרתו להלן), אשר במסגרתה המשתתפים הזכאים להשתתף בתוכנית יוכלו לרכוש מוצרים ו/או שירותים ו/או שוברים שונים (להלן: "ההטבה" ו/או "ההטבות"), כפי שיוצעו מעת לעת בחנות ההטבות (כהגדרת מונח להלן), באמצעות מימוש הנקודות שנצברו לטובתם  והכל בהתאם לתקנון תוכנית ההטבות (להלן: "תקנון התוכנית") ו/או כל מסמך מחייב אחר שיפורסם על ידי תדיראן ביחס למשתמש שהינו גורם אחר שאושר על ידי תדיראן, כמפורט בסעיף 1.1.1 להלן (להלן: "מסמך התנאים האחרים"). תקנון התוכנית מצוי באפליקציה וניתן לצפות בו בכל עת.

חנות ההטבות מוצעת לשימושך בכפוף לתקנון התוכנית או למסמך התנאים האחרים ובכפוף לתנאי השימוש שלהלן ולמדיניות הפרטיות של חנות ההטבות, כפי שיהיו מעת לעת ובכפוף לכל תנאי ו/או הוראה נוספת המתפרסמים בחנות ההטבות. גלישה בחנות ההטבות ו/או הזמנה/ רכישת הטבה ו/או מוצרים ו/או שירותים ו/או שוברים (להלן: "הטבה") באמצעות חנות ההטבות, מהווה את הסכמתך לכל התנאים, ההוראות וההודעות הללו. לפיכך, אם אינך מסכים לתנאי מתנאי השימוש שלהלן- הנך מתבקש שלא לעשות כל שימוש בחנות ההטבות.

 

1.      כללי

1.1.   הגדרות

1.1.1      "משתמש"- משתתף התוכנית, כהגדרתו בתקנון התוכנית או כל גורם אחר שאושר ע"י תדיראן (לרבות במסמך התנאים האחרים), אשר ביצע ו/או מעוניין לבצע פעולה כלשהי בחנות ההטבות, לרבות: רכישה של הטבה ו/או שירות ו/או מוצר ו/או שובר, ובלבד שעומד בכל התנאים המפורטים בסעיף 2.7 להלן.

1.1.2      "חנות ההטבות"- העמוד באפליקציה בו המשתתף יכול לצפות בהטבות השונות המוצעות ולהזמין הטבות כנגד מימוש הנקודות שנצברו לזכותו בהתאם לתקנון התוכנית או למסמך התנאים האחרים.

 

1.2.   תנאי השימוש שלהלן מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והם מתייחסים לכלל המגדרים.

1.3.   הייטקזון תהא רשאית לבצע שינויים בתנאי שימוש אלה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, מכל סיבה שהיא, בהתאם להוראות כל דין. האחריות המלאה להכרת תנאי שימוש חלה, בכל עת, על המשתמש בלבד.  

1.4.   הייטקזון אחראית לנהל ולתפעל את חנות ההטבות עבור תדיראן והכל בהתאם לתקנון התוכנית ו/או לתנאים שיסוכמו ביניהם.

1.5.   למונחים הנזכרים בתנאי השימוש להלן תהא המשמעות שניתנה להם בתקנון התוכנית, אלא אם נקבע במפורש אחרת.

 

2.      השימוש בחנות ההטבות

2.1.   השימוש בחנות ההטבות, כפוף לרישום והצטרפות לתוכנית, כמפורט בתקנון התוכנית ו/או למסמך התנאים האחרים. למען הסר כל ספק, תנאי ההשתתפות בתוכנית וצבירת הנקודות מכוחה נקבעים על ידי תדיראן בלבד ומצויים תחת אחריותה הבלעדית, כמפורט בתקנון התוכנית.

2.2.   בנוסף לאמור, השימוש בחנות ההטבות לשם רכישת הטבות, כפוף לאישורו של המשתמש לתנאי שימוש אלה ולמדיניות הפרטיות של חנות ההטבות, המעודכנים למועד הרכישה, בעת כל רכישה, וכן לאישור של כל מסמך נוסף ככל שיידרש, והכל כמפורט בתנאי שימוש אלה ו/או בתקנון התוכנית.

2.3.   מובהר בזאת כי ההצטרפות לתוכנית, מנגנון צבירת הנקודות, מספר הנקודות העומדות לרשותו של המשתמש, תוקף מימושן וכן כל פרט ו/או מידע אחר בקשר לכך, הינם באחריותה הבלעדית של תדיראן, ומוסדרים בתקנון התוכנית או במסמך התנאים האחרים. המשתמש, לרבות משתמש שהינו גורם אחר שאושר על ידי תדיראן כמפורט בסעיף 1.1.1, מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך כלפי הייטקזון.  

2.4.   למען הסר ספק, מספר הנקודות העומדות לרשותו של כל משתמש מועבר לידי הייטקזון ע"י תדיראן.

2.5.   כל רישומי תדיראן ו/או הייטקזון, לרבות בדבר ביצוע פעולות ע"י משתמשים בחנות ההטבות ובאמצעותה, יהוו ראיה מכרעת לקיומם ולנכונות האמור בהם והפרטים הרשומים בהם ולא תועלה כל טענה בדבר נכונות ו/או אי נכונות ו/או חוסר בפרטים המפורטים ברישומים כאמור.

2.6.   לצורך רכישת הטבה בחנות ההטבות, משתמש יידרש למסור פרטים מזהים אודותיו, כמפורט בסעיף 3 להלן  (להלן: "הפרטים המזהים"). 

2.7.   לתשומת לב המשתמש: אינך חייב על-פי חוק למסור פרטים אישיים או מזהים. הדבר תלוי ברצונך החופשי ובהסכמתך. עם זאת, השימוש בחנות ההטבות לצורך רכישת הטבה, יחייב את המשתמש במסירת הפרטים המזהים. הייטקזון מתחייבת שלא לעשות שימוש בפרטים המזהים אלא כמפורט להלן ובמדיניות הפרטיות של חנות ההטבות, בהיקף ובמידה הנחוצים לשם כך.

2.8.   משתמש רשאי לבצע רכישה בחנות ההטבות, בכפוף למילוי כל התנאים המפורטים להלן:

2.8.1        המשתמש עומד בכלל הוראות תקנון התוכנית ו/או בהוראות מסמך התנאים האחרים, במועד הרכישה, כפי שיתעדכן מעת לעת.

2.8.2        המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. קטין (מתחת לגיל 18) או אדם אשר אינו כשיר לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושו בחנות ההטבות כאילו קיבל את אישור אפוטרופסו.

2.8.3        המשתמש הינו בעל כתובת בישראל.

2.8.4        המשתמש אינו רשאי להשתמש בחנות ההטבות ובתכנים באופן העלול להזיק, לשתק, לגרום עומס יתר או לפגוע בחנות ההטבות,  ברשתות תקשורת ובציוד תקשורת כלשהו, או להפריע לשימוש של גורם אחר כלשהו ולהנאה שלו חנות ההטבות משתמש אינו רשאי לנסות לקבל גישה ללא הרשאה לחנות ההטבות, לתכנים, לחשבונות של משתתפים אחרים בתוכנית או למערכות מחשבים או רשתות המחוברות אליה באמצעות "פריצה" (Hacking) , "כריית סיסמאות" (Password Mining) או בכל אמצעי אחר. משתמש אינו רשאי להשיג או לנסות להשיג תכנים או מידע כלשהם באמצעים שלא הועמדו לרשותו באופן מכוון על- ידי הייטקזון.

2.8.5        משתמש אינו מורשה לפרסם בכל דרך שהיא תכנים שמטרתם שיווק ופרסום עצמו ו/או אחרים באמצעות התכנים המצויים בחנות ההטבות.

2.8.6        משתמש לא יאסוף ו/או יוריד ו/או יעתיק בדרך כלשהי רשימות של משתתפים אחרים בתוכנית ו/או מידע אחר לגבי המשתתפים כאמור, ולא ישתמש במידע ממין זה או יעבירו (תמורת תשלום או ללא תשלום) לאדם או ישות כלשהם.

2.9.   מבלי לגרוע מן האמור לעיל ולהלן, הייטקזון תהא רשאית לבטל עסקה שבוצעה בחנות ההטבות ו/או למנוע ביצוע פעולה כאמור, לרבות באמצעות חסימת המשתמש משימוש בחנות ההטבות, בכל אחד מן המקרים הבאים:

2.9.1          משתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין.

2.9.2          משתמש הפר תנאי מתקנון תוכנית ההטבות ו/או מהוראות מסמך התנאים האחרים ו/או תנאי השימוש של חנות ההטבות.

2.9.3          משתמש מסר בעת רכישת ההטבה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים במתכוון.

2.9.4          משתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בהייטקזון ו/או בתדיראן ו/או במי מטעמן ו/או בפעילות התקינה של חנות ההטבות ו/או במי מבתי העסק ו/או בצד ג' כלשהו.

2.9.5          מבצע הפעולה התגלה כמי שאינו "משתתף", כהגדרתו בתקנון תוכנית ההטבות או כל גורם אחר שאושר ע"י תדיראן.

2.9.6          ההטבה  אזלה מהמלאי.

2.9.7          הרכישה שבוצעה אינה רכישה לצרכי שימוש עצמי. ויובהררכישה מחנות ההטבות לצורך מכירה לאחר אסורה בהחלט ותבוטל על ידי הייטקזון.

 

3.      פרטי משתתף התוכנית:

3.1   בעת רכישת הטבה בחנות ההטבות על המשתמש להזין את פרטיו האישיים, לרבות בין היתר את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, מספר ת. זהות, מספרי טלפון, כתובתו בישראל, מיקוד, דואר אלקטרוני וכל פרט זיהוי אחר בהתאם לדרישת הייטקזון ו/או בית העסק הרלבנטי מעת לעת וכמפורט במדיניות הפרטיות של חנות ההטבות.

3.2   הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית כאמור בחוק העונשין, התשל"ז- 1977 והיא אסורה מכל וכל. הייטקזון שומרת על זכותה לבטל, על פי שיקול דעתה הבלעדי, כל פעולה בחנות ההטבות שנתגלתה ו/או שנחשדה כניסיון להונות, וכן לנקוט בכל האמצעים המשפטיים ו/או האחרים העומדים לרשותה כנגד המבצע פעולות אסורות, לרבות הגשת תביעות בגין נזקים שנגרמו ו/או שעלולים להיגרם לה ו/או למי מטעמה.

3.3   הייטקזון ו/או מי מטעמה אינם אחראים לכל טעות של משתמש בעת הקלדת נתוני הפעולה בחנות ההטבות, לרבות טעות בהקלדת פרטיו האישיים ו/או המזהים של המשתמש.

3.4   רק "אישור הזמנה" בדבר ביצוע עסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של משתמש ו/או באמצעות SMS, הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, לרבות מספר ההזמנה ופרטי המשתמש, יהווה אישור על קליטת ההזמנה אצל הייטקזון.

 

4.      הצגת הצעות בחנות ההטבות

4.1   הייטקזון תציג בחנות ההטבות הצעות לרכישת מגוון הטבות כנגד מימוש נקודות העומדות לזכותו של המשתתף בהתאם לתקנון התוכנית ו/או למסמך התנאים האחרים.  (להלן: "ההצעה/ות"), על פי שיקול דעתם הבלעדי של הייטקזון ו/או תדיראן, לפרקי זמן ובכמות כפי שימצאו לנכון מעת לעת. להייטקזון ו/או לתדיראן ו/או לבתי העסק הזכות הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע ממגוון ההצעות שיוצגו בחנות ההטבות וכן לקבוע את תנאי רכישתם, לרבות אופן הרכישה ומספר הנקודות הנדרשות.  

4.2    עבור כל הצעה יוצג "דף מכירה" הכולל את השם המסחרי של בית העסק הרלוונטי, תיאור ההטבה המוצעת, לרבות מפרט (בהתאם לצורך), מחיר (בנקודות), פרטי אחריות ואספקה, ופרטים ו/או תנאים רלוונטיים נוספים (להלן: "דף המכירה").

4.3   סך הנקודות הדרוש לצורך רכישת  ההטבה יוצג בחנות ההטבות לצד כל הטבה. מובהר, כי ההטבות ניתנות לרכישה באמצעות הנקודות שנצברו מכוח התוכנית בלבד.

4.4   הייטקזון מפרסמת בחנות ההטבות את ההצעות של בתי העסק כפי שנמסרו לה על ידי בתי העסק.   מובהר בזאת, כי האחריות הבלעדית לנכונות ו/או לאופן הצגת מצגים שהוצגו ביחס להצעות תחול על בתי העסק בלבד ולמשתמש לא תהיה כל טענה נגד הייטקזון ו/או תדיראן בקשר לכך.

4.5   בהצגת ההצעות בחנות ההטבות אין משום הבעת דעה לגביהן, לרבות ביחס לאיכותם, אופיים או טיבם ע"י הייטקזון.

 

5.      אספקת המוצרים ו/או השירותים

5.1.   האחריות לאספקת המוצרים ו/או השירותים, איכותם, מוצרים נלווים, מפרטים, שליחויות, וכל הקשור לאופן הזמנת המוצר וקבלתו ולאחר מכן לאורך חיי המוצר- הינה באחריות בית העסק בלבד ולא באחריות תדיראן ו/או הייטקזון.

5.2.   בתי העסק ידאגו לספק את המוצרים לכתובת בישראל בלבד, כפי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה שצוינו בדף המכירה הרלבנטי, אלא אם צוין אחרת בהצעה. 

5.3.   חישוב מועדי האספקה יחל ממועד קבלת אישור ההזמנה בלבד.

5.4.   אספקת המוצרים באמצעות שירות משלוחים ו/או הובלה של בתי העסק תהיה בהתאם לתנאים ולמדיניות של בתי העסק ו/או חברות השילוח.

5.5.   באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, כפי שמוגדרים ו/או כפי שיוגדרו מעת לעת על ידי מערכת הביטחון ו/או גורמי האכיפה, בתי העסק יהיו רשאים להעמיד את המוצרים למשתמש, במקום סמוך אשר יתואם עימו מראש.

5.6.   דמי ההובלה בגין הובלה רגילה של הטבה שנדרש להובילה, מגולמים במחיר ההטבה בנקודות. דמי ההובלה כאמור אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. "הובלה חריגה" משמעה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים ו/או הובלה הדורשת אמצעים מיוחדים לצורך הכנסת המוצר לבית הלקוח ו/או לשם העלאתו לבית הלקוח, לרבות באמצעות פירוק ו/או מנוף ו/או הובלה לקומה שאינה קומת הכניסה בבית צמוד קרקע. במקרה של הובלה חריגה כאמור, הספקים יהיו רשאים לגבות תשלום בכסף בגין הובלה חריגה, בהתאם לתקנון בית העסק הרלוונטי.

5.7.   למען הסר ספק יובהר, כי אספקת ההטבה לבית המשתמש, אינה כוללת חיבור ו/או התקנה ו/או כל שירות אחר למעט ההובלה, אלא אם נאמר אחרת מפורשות בדף המכירה הרלבנטי.

5.8.   הוראות מדריך הדואר של חברת דואר ישראל בע"מ יחולו על כל אספקה/ הובלה של מוצר באמצעות דואר ישראל, ויחייבו כל לקוח.

5.9.   זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים נשוא ההטבות יהיו כפי הנקוב בדף המכירה של ההטבה הרלוונטית והם כוללים את חישובם של ימי עסקים בלבד (ימים אעד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימי חול המועד).

5.10.  משתמש שבחר באופציה של איסוף עצמי (ככל שאיסוף עצמי כאמור היה אפשרי ביחס להטבה שהזמין) יבצע איסוף עצמי תוך 21 ימים ממועד אישור ההזמנה או ממועד ביצוע התיאום עם בית העסק- לפי המאוחר מביניהםמשתמש שלא יאסוף את ההטבה עד למועד כאמור, ייחשב כמי שהודיע על ביטול העסקה, ובמקרה כאמור ניתן יהיה לקזז את נקודות הביטול של המשתמש, כמפורט בסעיף 7 להלן.

5.11.  בעת אספקת הטבה רשאים בתי העסק ו/או מי מטעמם לדרוש את נוכחותו של המשתמש שביצע את העסקה ו/או הצגת תעודת זהות של המשתמש ו/או חתימתו, כתנאי למסירת ההטבה.

5.12.  במקרה של אספקת הטבה הדורשת רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם מבצע פעולת הרכישה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה.

5.13.  פינוי פסולת אלקטרונית:

על-פי הוראות החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ה-  2012  ("החוק לטיפול סביבתי"),  במועד האספקה של הטבה שנרכשה שהינה מוצר מסוג ציוד חשמלי ואלקטרוני, רשאי הלקוח למסור לפינוי מוצר ישן שהינו ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה למוצר החדש שרכש, קרי מסירת מוצר ישן מאותה קבוצת סיווג, בכמות או במשקל דומים למוצר החדש הנרכש ללא תשלום או תמורה אחרת על כך.  החזרת פסולת של ציוד חשמלי, אלקטרוני וסוללות, תתבצע באותו האופן בו סופק הציוד החשמלי והאלקטרוני אשר נרכש על-ידי הלקוח. פינוי המוצר הישן ייעשה ללא תשלום, למעט במקרה של הובלה חריגה ו/או פירוק המוצר, ובכפוף לכל התנאים המפורטים להלן: (א) המוצר אותו הלקוח מעוניין לפנות יהיה מוכן לפינוי ומנותק מכל חיבור לחשמל ו/או למים ו/או לגז ו/או כל חיבור אחר ללא צורך בהמתנה לכך מצד המוביל; (ב) פינוי המוצר יהיה מהכניסה לבית ומאותה קומה בה נמסר המוצר החדש בלבד; (ג) המוצר אינו מזיק ו/או אינו מהווה סיכון בריאותי ו/או בטיחותי. הובלה חריגה הינה, הובלה המצריכה היערכות מיוחדת כגון פירוק המוצר הישן, כולו או חלקו ו/או במקרה בו נדרש אמצעי מיוחד לצורך הוצאת המוצר הישן מבית הלקוח כגון מנוף- וזאת ע"פ שיקול הספקים ו/או המוביל מטעמם.

 

6.      אחריות בגין מוצרים ו/או שירותים:

6.1    מובהר, כי חנות ההטבות מנוהלת על ידי הייטקזון והיא האחראית עליה, ותדיראן אינה ולא תהא אחראית, מכל סיבה שהיא, לכל עניין הקשור ו/או הנוגע להטבות, לרבות אך לא רק, לאופן הצגת ההטבות, אספקתן, טיבן, איכותן, אופיין, מפרטן הטכני, תפקודן, תוקפן, התנאים והמגבלות החלים עליהן וכיו"ב והאחריות המלאה בקשר עם האמור, מוטלת על הייטקזון ו/או על בתי העסק, כמפורט בתקנון זה.

6.2   ככלל תדיראן ו/או הייטקזון אינן צד לעסקה ו/או להטבה הניתנת בבתי העסק וכן אינן היצרן ו/או היבואן של המוצרים ו/או השירותים ו/או השוברים המוצעים בחנות ההטבות, אלא אם צוין אחרת. כמו כן, תדיראן ו/או הייטקזון אינן  ולא יהיו אחראיות במישרין ו/או בעקיפין לעסקה ו/או להטבה, לטיבן, לאיכותן, לכמות ההטבות במלאי, למועדי אספקתן, לשירות והאחריות בגינן, לרבות שירות ואחריות לאחר המכירה, מימוש שוברים, למפרט הטכני, לתיאורן, לפרסומים אודותן וכיו"ב והאחריות על כך תהיה על בתי העסק בלבד, גם במקרה של פשיטת רגל ו/או חדלות פירעון. תדיראן ו/או הייטקזון אינן אחראיות לפעילות המשתמש ו/או צד שלישי עם ההטבה ולכל ההיבטים הנגרמים מהשימוש בה, כמו גם לתכני ההטבה ותיאורה.

6.3   הייטקזון ו/או תדיראן לא יהיו אחראיות להרכבתן ו/או להתקנתן של מוצרים להרכבה ו/או להתקנה הכלולים בהטבות שנרכשו בחנות ההטבות, ואלא אם נאמר מפורשות אחרת, אחריות זו תחול על המשתמש בלבד ועל חשבונו.

6.4   מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הייטקזון ו/או בתי העסק לא יהיו אחראיות לאיחור או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה בנסיבות של כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתם, כגון: שביתות ו/או תקלות, לרבות אך לא רק תקלות במערכות מחשוב, טלפון ו/או שירותי האינטרנט וכיוצ"ב. כמו כן, עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה בשל ריבוי הזמנות ומשלוחים בימי מכירה מיוחדים בחנות ההטבות. במקרה של איחור או עיכוב באספקה הידועים מראש להייטקזון ו/או לבתי העסק, ינקטו הייטקזון ו/או בתי העסק (בהתאם לעניין) במרב המאמצים בכדי ליידע את המשתמש מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור, בהתאם לפרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידו במועד ההזמנה.

6.5   במקרה של אי אספקת ההטבה למשתמש במועד שנקבע לכך באישור על רכישת ההטבה ו/או במועד מאוחר יותר באישור המשתמש, יהא המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") וזאת באמצעות הודעת ביטול כמפורט בסעיף 7.3 להלן. הייטקזון אינה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר ו/או עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם למשתמש בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת ההטבה - תהא עילת התביעה אשר תהא- לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

6.6   . למען הסר ספק, יובהר שאלא אם נקבע אחרת בדף המכירה של ההטבה הרלבנטית או על פי דין, המשתמש יהא אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש להטבה שנרכשה על ידו באמצעות חנות ההטבות.

6.7   נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בתיאור הטבה כלשהי ו/או בהיקף הנקודות הנדרש לרכישתה, לא יחייב הדבר את הייטקזון. תמונות ההצעות בחנות ההטבות והפרסומים נועדו להמחשה בלבד ואין לראות בהם מחייבים ביחס להצעה, וכן ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות בחנות ההטבות, חלקן או כולן, לבין השירותים ו/או המוצרים הנמכרים בפועל.

6.8   תדיראן ו/או הייטקזון יהיו רשאיות מעת לעת לשנות ולעדכן את רשימת בתי העסק ו/או ההטבות המוצעות בחנות ההטבות בכל עת, לרבות סך הנקודות למימושן, וזאת לפי שיקול דעתן הבלעדי.

6.9   הסימנים המופיעים בחנות ההטבות הם סימני מסחר קנייניים של הייטקזון ו/או תדיראן ו/או של בתי העסק השונים ואין לעשות כל פעולה שיש בה כדי לפגוע בזכויות הקניין בסימנים אלה.

6.10          במקרה שתתקבלנה תלונות מצד משתמש בגין האמור בפרק זה, הייטקזון תפעל במאמצים סבירים ומקובלים אל מול בתי העסק בכדי לנסות ולפתור את התלונות באופן המיטבי לטובת המשתמש.

 

7.      מדיניות ביטולים

7.1   ככלל, הרוכש רשאי לבטל כל עסקה שביצע בחנות ההטבות בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנותיו. זאת, למעט שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל.

7.2   תנאי ביטול מכל סיבה (למעט עקב אי התאמה/ פגם/אי אספקה במועד של ההטבה ו/או למעט החריגים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בקשר לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, והכל בהתאם להוראות הדין. לעניין זה יובהר הייטקזון תהא רשאית לבקש מהמשתמש שלעיל תעודה, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.):

סוג הממכר

תנאי הביטול

מוצר

מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת אישור הזמנה- לפי המאוחר מביניהם, ובכפוף לקיזוז "נקודות הביטול", כהגדרתן להלן.

שירותי הארחה/ נסיעה/ חופש/ בילוי

בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה- לפי המאוחר מביניהם, ובתנאי שהביטול ייעשה 7 ימים לפחות שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן, ובכפוף לקיזוז נקודות הביטול*.

שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל

בהתאם למדיניות הספק הספציפי.

לתשומת ליבכם! לעיתים מדיניות הספק לא מאפשרת ביטול כלל.

שירותים שאינם הארחה/ נסיעה/ חופש/ בילוי

בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור הזמנה, לפי המאוחר וכמפורט להלן: בעסקה מתמשכת- בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת- בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן, ובכפוף לקיזוז נקודות הביטול*.

טובין פסידים (כגון מוצרי מזון)/ מידע כהגדרתו בחוק המחשבים/ טובין שיוצרו במיוחד עבור הרוכש בעקבות העסקה/ טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהרוכש פתח את אריזתם המקורית              

לא ניתן לבטל את העסקה.

 

* "נקודות הביטול"- נקודות הביטול הינן הנקודות שיקוזזו מהנקודות ששימשו לביצוע העסקה בגין ביטול העסקה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן וכמפורט להלן : (א) בגין עסקה ששוויה נמוך או שווה ל-20,000 נקודות: 5% מסך הנקודות שמומשו במסגרת ביצוע העסקה; (ב) בגין עסקה ששוויה גבוה מ-20,000 נקודות: 1,000 נקודות.

 

7.3   הודעת ביטול:

7.3.1        הודעה על ביטול עסקה ("הודעת ביטול"), אלא אם כן צוין אחרת מפורשות בתנאי השימוש, תימסר להייטקזון באחת או יותר מהדרכים הבאות: משלוח פקס למס': 074-7223650 / בדואר רשום לכתובת: רח' רפפורט 3, ת. ד. 56 , כפר סבא 4465141 / משלוח הודעה דרך צור קשר / בטלפון שמספרו: 077-6149654 /  בעמוד הראשי של חנות ההטבות, המצוי בכתובת: ­­­­­­tforce.htzone.co.il.

7.4   הודעת הביטול תכלול את מלוא הפרטים שלהלן: שם משתמש + מס. תעודת הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה הוא מבקש לבטל. הודעת ביטול שלא תכלול את מלוא הפרטים שצוינו לעיל- לא תטופל. הייטקזון לא תישא באחריות לנזק כלשהו (ישיר ו/או עקיף) שייגרם למשתמש עקב מסירת הודעת ביטול שפרטיה שגויים ו/או חסרים.

7.5   לעניין הודעת ביטול הניתנת באמצעות הטלפון- בזמן השיחה המשתמש יידרש למסור לנציג את שמו+ מס. ת. הזהות שלו+ מס. ההזמנה שאותה הוא מעוניין לבטל . יובהר, כי ללא מסירת מלוא הפרטים כאמור, לא יבוצע ביטול העסקה באמצעות הטלפון.

7.6   לעניין הודעת ביטול הנמסרה באופן מקוון באמצעות חנות ההטבות - ביטול העסקה יבוצע רק בכפוף לעמידת המבקש בתנאי הביטול (ראו סעיף 7.2 לעיל ו/או 7.7 להלן, לפי העניין). במידה שהמשתמש לא עמד בתנאי הביטול כאמור- בקשתו לביטול העסקה לא תבוצע. [

7.7   תוצאות ביטול עסקה ע"י משתמש עקב פגם/ אי התאמה (בין המוצר/ שירות לבין הפרטים שנמסרו אודותיהם)/ אי אספקה במועד-

בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- משתמש יחזיר את המוצר לרשות בית העסק באותו האופן שבו קיבל את המוצר (איסוף עצמי/ שליח/בית העסק), וסך הנקודות שמומשו בידי המשתמש לצורך ביצוע העסקה יושב לו במלואו, ותדיראן/הייטקזון/ בית העסק (לפי העניין) לא יקזזו נקודות בגין נקודות הביטול.

7.8   תוצאות ביטול עסקה ע"י משתמש מכל סיבה אחרת (שאיננה אי התאמה/ פגם/אי אספקה במועד כמפורט בסעיף 7.7 לעיל)

7.8.1        בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור- משתמש יחזיר את המוצר למקום עסקו של הספק וסך הנקודות שמומשו בידי המשתמש לצורך ביצוע העסקה יושב לו, לאחר קיזוז נקודות הביטול, , כהגדרתן לעיל.

7.8.2        "מחיר העסקה" הינו: המחיר בנקודות שמופיע לצד כל הטבה, שמהווה את סכום העסקה הכולל.

7.8.3        במידה שביטול העסקה בוצע לאחר שהטבה שהיא מוצר נשלחה למשתמש (בין שהמוצר הגיע אל המשתמש ובין שהמוצר טרם הגיע אליו), השבת הנקודות למשתמש כמפורט לעיל, תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל מתנה והטבה שניתנה  למשתמש- למקום עסקו של הספק. הוצאות הובלת המוצר והחזרתו לבית העסק יחולו על המשתמש.

7.8.4        ביחס למוצרים שבהם הייטקזון מוגדרת כ"ספק" המוצר בדף המכירה- בכל מקרה של ביטול עסקה בנסיבות כאמור בסעיף 7.8 זה- על המשתמש להחזיר את המוצר למקום עסקו של הייטקזון- רח' רפפורט 3 , כפר סבא.

7.9   הייטקזון רשאית לתבוע את נזקיה במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כתוצאה מהחזרת מוצר שלא באריזתו המקורית/ שאריזתו הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות משתמש ו/או בשל נזק/ קלקול שנגרמו למוצר בזמן שהיה ברשות משתמש ו/או בשל הרכבה שבוצעה במוצר.

 

8.      ביטול הזמנה והפסקת פעילות חנות ההטבות

8.1   בכל מקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת "כוח עליון", כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת בחנות ההטבות, מגיפה, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות וכל סיבה אחרת שאינה בשליטת הייטקזון ו/או בתי העסק, הייטקזון תהא רשאית לבטל את ההתקשרות עם המשתמשים כולם או חלקם ו/או להפסיק את פעילות חנות ההטבות.

8.2   כל ההטבות המוצעות בחנות ההטבות מצויות במלאי. ואולם, אם בשל נסיבות מיוחדות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה אזל המוצר מהמלאי, תימסר על כך הודעה למשתמש ויוצע לו, ככל שיתאפשר, מוצר חלופי שווה ערך או שהנקודות שמומשו בידי המשתמש לצורך ביצוע העסקה יושבו לו במלואן, לפי בחירתו ובהתאם לאפשרויות הייטקזון ו/או בתי העסק, אותה העת, להציע למשתמש מוצר חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור, הייטקזון ו/או בתי העסק ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי כלשהו בקשר לכך, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת ההטבה אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

8.3   במידה ותחולנה טעויות ו/או שגיאות הקלדה, בתיאור המוצר ו/או השירות, במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר/ שרות או בכל תוכן אחר שהתקבל מבית העסק, רשאית הייטקזון, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את ההזמנה הספציפית.

 

9.      שירות לקוחות

שירות הלקוחות של הייטקזון זמין בימים א-ה, בין השעות: 9:00-16:30 דרך ממשק "צור קשר" בחנות ההטבות, דרך מספר הווטסאפ המופיע בחנות ההטבות וכן בטלפון: 077-6149654. 

 

10.   הגנת הפרטיות, מאגרי מידע, העברת מידע ושימוש במידע

10.1     שם המשתמש ו/או פרטים נוספים שהזין המשתמש בעת ביצוע הזמנה נועדו לשימושו האישי בלבד. משתמש נדרש לשמור על סודיותם. בחר משתמש להעבירם לאחר או לאפשר לאחר לעשות בהם שימוש, בכל דרך שהיא, הייטקזון תהא רשאית להניח שכל מי שביצע פעולה באמצעות שם המשתמש, עשה כן על פי הרשאת המשתמש. ובכל מקרה, הייטקזון לא תישא באחריות לכל פגיעה בפרטיות משתמש שתיגרם עקב שימוש לא מורשה כאמור.

10.2     מדיניות הפרטיות של חנות ההטבות המפורסמת במסגרת עמוד הכניסה הראשי לחנות ההטבות (לצד תקנון תנאי השימוש של  חנות ההטבות) מהווים חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה.

10.3     באחריות המשתמש בחנות ההטבות לבדוק ולוודא מראש את תקנון תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של חנות ההטבות, כתנאי לכל שימוש בחנות ההטבות. נוסחה המעודכן של מדיניות הפרטיות בחנות ההטבות הוא הקובע, והיא עשויה להשתנות מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי של הייטקזון.

10.4     מובהר כי מדיניות הפרטיות של חנות ההטבות לא חלה על אתרים של בתי עסק ו/או מפרסמים ו/או צדדים שלישיים אחרים, לגביהם חלה מדיניות הגנת פרטיות נפרדת כפי שנקבעה על ידם.

10.5      קישורים בחנות ההטבות וקישורים אל חנות ההטבות:

10.5.1     חנות ההטבות מכילה קישורים (Hyperlink) אל מקורות מידע או משאבים אחרים המצויים באתרים אחרים ברשת האינטרנט ומהם. קישורים אלה עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה של הייטקזון. אם לא נאמר אחרת, קישורים אל חנות ההטבות וממנה לא יתפרשו כהבעת תמיכה ו/או כמתן חסות במפורש או במשתמע על ידי הייטקזון לאותם מקורות אחרים.

10.5.2     המידע המצוי באתרים המקושרים הינו באחריותם הבלעדית של בעלי האתרים המקושרים. לפיכךלא יוכל לקוח להעלות טענות ו/או דרישות כלפי הייטקזון בקשר לכך.

10.5.3     הייטקזון אינה אחראית לתקינות, זמינות ולמהירות פעולתם של הקישורים לאתרים אחרים הנמצאים בחנות ההטבות.

10.5.4     כל מגע ו/או התקשרות עם גורמים חיצוניים לחנות ההטבות שנעשה באמצעות הקישורים המצויים בחנות ההטבות, לרבות כל תנאי, חיוב או מצג הקשורים שניתנו או נקבעו על ידי גורמים אלו, מתקיימים אך ורק בין המשתמש לבין הגורם החיצוני. הייטקזון לא תהיה אחראית ולא תישא בחבות לגבי כל חלק של עסקאות מעין אלה.

10.5.5     משתמש רשאי ליצור ו/או לקבוע קישורים אל חנות ההטבות באתר אינטרנט אחר, לרבות "קישורים עמוקים" (Deep Links) ובלבד שלא ייווצר הרושם, כי קיים קשר של חסות ו/או כל קשר אחר בין חנות ההטבות לאתר המקושר.  המשתמש אינו רשאי לקבוע קישורים אל חנות ההטבות באמצעות טכנולוגיות Framing ו/או בכל טכנולוגיה אחרתבאמצעותה מוצגים למשתמשים באופן משולב תכנים מחנות ההטבות ומהאתר המקושר.

10.5.6     הייטקזון אינה אחראי לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים בחנות ההטבות והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.

10.6      בעלות וזכויות יוצרים:

10.6.1     תנאי השימוש מעניקים למשתמש הרשאה להשתמש בחנות ההטבות על- פיהם בלבד. זכויות הבעלות בחנות ההטבות ובתכנים, לרבות כל זכויות הקניין הרוחני, יוותרו בכל עת בבעלות הייטקזון ו/או תדיראן ו/או בתי העסק בלבד.

10.6.2     חנות ההטבות, על כל המידע והתכנים הכלולים בה, לרבות טקסטים, איורים, גרפיקה, צליל, קטעי גרפיקהיישומי תוכנה, גרפים, ותמונות, הינם רכושה של הייטקזון ו/או בתי העסק ו/או מי מטעמם והם מוגנים על- ידי חוקי זכויות היוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ"ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות. כל הזכויות שמורות להייטקזון ו/או לתדיראן ו/או לבתי העסק .

10.6.3     אלא אם נאמר אחרת במפורש, חנות ההטבות והתכנים שבה מיועדים לשימוש אישי ולא מסחרי. למעט לשימוש פרטי אישי, משתמש אינו רשאי להעתיק, לשנות, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם ולאחסן תוכנו של חנות ההטבות זו וכל תוכן אחר שהתקבל באמצעותה, באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע. משתמש אינו רשאי להעניק רישיונות עבור, ליצור עבודות הנגזרות מתוך, להעביר או למכור כל מידע, תוכנה, מוצרים או שירותים שהושגו מחנות ההטבות.

10.6.4     סימני המסחר וכל הסימנים האחרים המצויים בחנות ההטבות הם סימני מסחר קנייניים של בעליהם. המשתמש אינו רשאי לעשות כל פעולה העלולה לפגוע בזכויות הקניין בסימני המסחר של הייטקזון ו/או של בתי העסק. 

 

11.   אחריות לתפעול חנות ההטבות

11.1 הייטקזון עושה כל מאמץ על מנת לשמור על תקינות פעילותה של חנות ההטבות. ואולם, הייטקזון אינה  מתחייבת כי השירות בחנות ההטבות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, קלקולים או תקלות, לרבות תקלות בחומרהבתוכנה או בקווי  התקשורת, והיא לא תהיה אחראית באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית ו/או בקווי בזק ו/או בקווי התקשורת הבין- לאומיים המאפשרים את שירותי הגישה בחיוג לרשת האינטרנט. מבלי לגרוע מהאמור, הייטקזון לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל בעיה טכנית המונעת מן המשתמש מלבצע פעולה כלשהי בחנות ההטבות או לעדכנה.

11.2 במקרה של תקלה טכנית ו/או כל סיבה אחרת שהיא, שבגינה לא ניתן לממש את הנקודות בחנות ההטבות, לא יינתן כל זיכוי ו/או החזר כספי ו/או צבירה למשתמש שיבחר בכל זאת לרכוש הטבות בבית העסק באמצעי תשלום חלופי.

11.3 הייטקזון לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה ע"י משתמש בחנות ההטבות או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתו המלאה.

11.4 מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, אין להכניס שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם, למכור פריט מפרטי המידע, התוכן, התוכנה או השירותים שמקורם בחנות ההטבות.

 

12.   שונות:

11.5    סעיפי תנאי השימוש אלה הינם תוספת למסמכים נוספים והסכמות שנלקחו בתהליכי ההצטרפות וההרשמה לתוכנית ולמסמכים המחייבים, וכן למדיניות הפרטיות של חנות ההטבות, העשויים להשתנות ולהתעדכן מעת לעת.

11.6    על השימוש בחנות ההטבות והוראות תקנון תנאי שימוש זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. זאת למעט במקרים בהם הדין הישראלי מפנה אל הדין הזר, שאז יחול הדין הזר. לבתי המשפט בתל אביב- יפו תהא הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובעת מתנאי השימוש שלעיל.

 

פרטי ההתקשרות עם הייטקזון:

היי ביז בע"מ

רח' רפפורט 3, ת.ד. 56, כפר-סבא 4465141

כתובת לפניות: https://bit.ly/3dIDY4q

טל': 077-6149654

פקס:  074-7223650